+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

باید عرصه بر اخلال کنندگان در نظم بازار تنگ شود / مرزها فرصتی برای ناکام گذاشتن تحریم های دشمنان هستند

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: باید عرصه بر اخلال کنندگان در نظم بازار تنگ شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند ظهر شنبه در نشست کمیسیون مبازره با قاچاق کالای استان اظهار داشت:ایران اسلامی در شرایط یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد که به موازات آن یک جنگ روانی و رسانه ای پرحجم تر و عظیم تر، این دسیسه را هدایت می کند.

وي تصريح كرد: این کینه توزی ها و دشمنی ها تنها مختص امروز نبوده و طی ۴۰ سال اخیر در جریان بوده و ره به جایی هم نبرده است و نخواهد برد.

مقام عالي دولت در استان ادامه داد: خوشبختانه یک انسجام ملی در نظام شکل گرفته که نمونه بارز آن جلسات منظم سران سه قوه کشور و مصوبات راهگشای آن در حوزه اقتصاد است.

وي بيان داشت: در دوران دفاع مقدس هم این تحریم ها وجود داشت ولی آن زمان با مشارکت گسترده و خالصانه مردم، نقشه اقتصادی دشمن برای به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش برآب شد.

استاندار كرمانشاه گفت: امروز نیز با یک مدیریت درست و هوشمندانه و تقویت فضای همدلی و مشارکت در میان مردم، می توان بر همه این آسیب ها غلبه کرد.

وي با بيان اينكه باید تلاش کنیم با یک برنامه ریزی مناسب عرصه را بر محتکرین و اخلال کنندگان نظم بازار تنگ کنیم، گفت: مرزهای مبادلاتی در شرایط تحریم یک فرصت هستند که مدیریت و کار کارشناسی می توان از آن ها برای ناکام گذاشتن تحریم ها بهره گرفت.



اوقات شرعی
آب و هوا