+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

باید ایثارگران را به عنوان الگو به نسل جوان معرفی کنیم

    استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خانواده‌های ایثارگران اسوه های شکیبایی اند، گفت: باید‌ ایثارگران را به ‌عنوان الگوهایی تمام عیار به نسل جوان معرفی کنیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در دیدار با «عباس پیری» جانباز 70 درصد افزود: تفاوت شهدا و ایثارگران ما با کشته شدگان جنگ ها در کشورهای دیگر این است که ایثارگران ما علاوه بر خاک، از دین مبین اسلام نیز دفاع کرده اند.

وی با بيان اينكه باید‌ ایثارگران را به‌عنوان الگوهایی تمام عیار به نسل جوان معرفی کنیم، گفت: خانواده‌های ایثارگران اسوه های شکیبایی اند.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه از آغاز تاکنون در هر دوره ای از تاریخ از آزمون های دشوار ایستادگی سربلند بیرون آمده اند و الگوی شکیبایی و پایداری برای تمام کشورند.

گفتني است فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، رضا محمودیان مدیرکل حراست استانداری، بهرام‌ نژاد مدیرکل حوزه استاندار، عظیمی ‌مهر مدیرکل روابط‌عمومی استانداری، قادری مدیرکل بهزیستی و حجت الاسلام والمسلمین عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار استاندار کرمانشاه را همراهی کردند.



اوقات شرعی
آب و هوا