+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

بايد به توسعه نگاه همه جانبه داشته باشيم

   معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري گفت: بايد به توسعه نگاه همه جانبه داشته باشيم و  توسعه با توجه به نيروي انساني محقق مي شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحيمي در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: باید توجه داشته باشیم که توسعه توسط نیروهای انسانی محقق می شود و تنها با آجر و سیمان نمی‌توانیم به آن برسیم.

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم مشكل بيكاري در استان حل شود بايد نگاه خود را به نيروي انساني كارآمد و متخصص تغيير دهيم و دستگاه ها به نوآوري و نيروي انساني بيش از پيش توجه كنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري افزود: نگاه ما در استان برای توسعه تنها عمرانی است، در حالی که توسعه اقتصادی با نیروی انسانی محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: مدلی که در طرح آمایش استان آمده است با ظرفیت های شهرستان ها هم خوانی چندانی ندارد از این رو این طرح باید بازنگری شود.

مهندس رحيمي با بیان اینکه مدل های توسعه باید متناسب با مناطق، فرهنگ، مذهب، اقليم، اقتصاد و ظرفیت های هر شهرستان باشد، افزود: بايد شهرستان های دارای ظرفیت های مشترک مشخص شوند  تا بتوان برای آنها برنامه ریزی کلان داشته باشیم.

وي خواستار توجه به ظرفيت و پتانسيل هاي هر كدام از شهرستان ها شد و  با بیان اینکه کشاورزی می تواند توسعه را در قصرشیرین ایجاد کند، افزود: باید کشاورزی این شهرستان به خوبی مورد توجه قرار گیرد و از آن به منظور اشتغالزایی و توسعه استفاده کرد.

وی اظهار داشت: در طرح آمایش کرمانشاه برنامه های پژوهشی، فنی و حرفه ای و علمی در نظر گرفته نشده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري به اهميت بخش آي تي و آي سي تي در ايجاد تحول و توسعه مناطق اشاره كرد و گفت: بايد به توسعه نگاه همه جانبه داشته باشيم.



اوقات شرعی
آب و هوا