+ 0 -
ADA

معاون عمرانی استانداری:

باغ موزه کرمانشاه باید تبدیل به یک مرکز فرهنگی در غرب کشور شود

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: اظهار داشت:پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه یک پروژه عظیم و ارزشمند برای به نمایش گذاردن ارزش های والای دوران دفاع مقدس است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاري در نشست بررسی طرح باغ موزه کرمانشاه که صبح چهارشنبه به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد؛ افزود: این طرح باید به گونه ای طراحی شود که مجموعه به یک مرکز بزرگ فرهنگی در غرب کشور تبدیل شود.

وي گفت: باغ موزه در یک محور مهم گردشگری بیستون _ کرمانشاه و ورودی شرقی شهر جانمایی شده و با توجه به این شرایط، طراحی این مرکز فرهنگی باید به گونه انجام شود که محدود به مخاطب خاص نشود و از پتانسیل های لازم برای جذب عامه گردشگران این محور برخوردار باشد.

وي تصريح كرد:  مردم باید بتوانند به آسانی از بخش های مختلف این مجموعه مانند فضای سبز، مسجد، رستوران، پارکینگ، سرویس بهداشتی و ... استفاده کنند.

وي گفت: مجموعه برای تداوم کار نیازمند درآمدزایی دایمی از بخش هایی مانند رستوران این مجموعه است و این بخش باید با دیدی کلان تر و با هدف خدمات دهی به عامه گردشگران به فعالیت بپردازد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا