+ 0 -
ADA



بازديد معاون سياسي امنيتي استانداري و دستیار ویژه رئيس جمهور از شهرستان زلزله زده دالاهو


معاون سياسي و امنيتي استانداري همراه با دستيار ویژه رئيس جمهور در امور فرق و مذاهب به بررسی و ارزیابی روند امدادرسانی و حل مشکلات مردم در مناطق زلزله زدهدشهرستان دالاهو پرداختند.

 به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري کرمانشاه؛ يوسف شاه حسيني همراه با يونسي دستيار ویژه رئيس جمهور در امور فرق و مذاهب به بررسی و ارزیابی روند امدادرسانی و حل مشکلات مردم در مناطق زلزله زده پرداختند و در جریان روند اسکان مردم و نحوه  كمك رساني به مردم آسيب ديده شهرستان دالاهو قرار گرفتند.

 معاون سياسي و امنيتي استانداري و دستيار ويژه رييس جمهور در امور فرق و مذاهب پس از بازدید و اطلاع از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده، در جلسه ستاد مدیریت بحران که  در فرمانداري شهرستان دالاهو برگزار شد؛ حضور پيدا كردند.

 شاه حسيني در اين جلسه به بررسي تصميمات و اقدامات  لازم برای تسريع در رفع مشکلات برای رفع کاستی ها و سرعت بخشیدن به روند اسکان مردم زلزله زده و نحوه اجرای برنامه های بازسازی مناطق زلزله زده پرداخت .

در اين جلسه نمایندگانی از اهل سنت و اهل حق حضور داشتند كه علاوه بر مسائل  مربوط به زلزله اخیر، سایر خواست ها و دغدعه های مردم منطقه را عنوان کردند.



اوقات شرعی
آب و هوا