+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

با پيگيري و تلاش مي توان تمام كارهاي غير ممكن را ممكن كرد

استاندار كرمانشاه گفت: با تلاش، پيگيري و جديت مي توان تمام كارهاي غير ممكن را ممكن كرد و اين موضوع بايد مورد توجه تمام مديران استان قرار گيرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در اولين روز كاري خود در نشست بررسي مربوط به اجراي طرح هاي آبي در استان حاضر شد و از مديران حاضر در جلسه خواست با اهتمام و جديت به اجراي اين طرح ها بپردازند.

وي گفت: با پيگيري و تلاش مي توان تمام كارهاي غير ممكن را ممكن كرد و مديران بايد اين موضوع را از برنامه هاي اصلي و مهم خود در استان بدانند.

وي جديت و پشتكار در حل مشكلات و تسريع در اجراي طرح ها را بسيار مهم ارزيابي كرد و اظهار داشت: تمامي طرح هاي آبي به ويژه سامانه گرمسيري در استان بايد مورد توجه ويژه قرار گيرند و اين مهم جزء برنامه هاي اصلي در استان خواهد بود.

استاندار كرمانشاه از اجراي سامانه گرمسيري به عنوان يك طرح بسيار مهم و بنيادي براي استان نام برد و گفت: اين طرحي بسار بزرگ و مهم است كه براي اجراي آن اعتباري بالغ بر 7 هزار ميليارد تومان هزينه مي شود كه اجراي آن بايد به صورت دقيق مورد پيگيري قرار گيرد .

در اين جلسه گزارشي از وضعيت اجراي سدها و همچنين روند اجرايي سامانه گرمسيري استان از سوي مسئولين ذيربط به استاندار كرمانشاه ارائه شد.



اوقات شرعی
آب و هوا