+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

با فعال سازي ظرفيت هاي انساني مسير كارآفريني در استان هموار مي شود

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: با فعال سازي و توجه ويژه به ظرفيت هاي انساني، مسير ايجاد اشتغال، توليد و كارآفريني در استان هموار مي شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحيمي در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: دستگاه ها وظيفه دارند كه در راستاي فعال سازي ظرفيت هاي انساني برنامه هاي خود را دنبال كنند زيرا استان داراي نيروي انساني متخصص و تحصيل كرده اي در حوزه هاي مختلف مي باشد كه با توجه به اين ظرفيت مسير ايجاد اشتغال، توليد و كارآفريني در استان هموار مي شود.

وي بيان داشت: با آموزش و تربيت نيروي انساني، اهداف و برنامه ها پيش بيني شده محقق خواهند شد زيرا موضوعي كه علاوه بر تلاش و جديت مي تواند يك جامعه را به توسعه برساند نيروي انساني كارآمد و توانمند است.

مهندس رضا رحيمي در ادامه با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته در استان براي احياي ظرفيت هاي راكد اظهار داشت: گفت: به دستور استاندار محترم و به منظور افزایش اشتغال، پیش نویس تشکیل ستاد احیا ظرفیت های راکد و بلا استفاده استان در دستور کار قرار گرفته است و ما از تمامي دستگاه ها مي خواهيم در اين زمينه جديت و پيگيري ويژه داشته باشند.

وي خاطرنشان ساخت: فعالسازی ظرفیت های راکد شامل سه بخش واحدهای راکد، ظرفیت های اقتصادی و نیز نیروی انسانی در استان می شود که این ظرفیت ها در حوزه های فرآوری، تکمیل زنجیره های ارزش یا سایر ظرفیت هایی که ما می توانیم برای نیروی انسانی استان اعم از کارهای تجاری و اقتصادی ایجاد بکنیم، وجود دارند.

وي گفت: در استان کرمانشاه ظرفیت هایی مانند قیر طبیعی، منیزیم، سنگ آهن، پشم، ظرفیت های کشاورزی، زیتون، بسته بندی حبوبات و غیره وجود دارند که راکد مانده اند و ما با تشكيل ستاد احياي ظرفيت ها راكد در استان قصد داريم كه اين ظرفيت هاي راكد در ايجاد توليد و اشتغال در استان بكار گرفته شوند.

وي بيان داشت: امیدواریم با حل مشکل واحدهاي راكد ظرفیت تولیدی 100 درصدی آنها برای افزایش اشتغال فعال شود.

در این جلسه همچنین مشکلات چندين واحد تولیدی داراي مشكل مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد كه دستگاه هاي ذيربط و بانك ها براي حل مشكل اين واحدها مصوبات اين جلسات را اجرايي كنند.



اوقات شرعی
آب و هوا