+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

با افرادي كه سد معبر مي كنند، بايد برخورد شود

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري گفت: با کمک دستگاه قضایی با کسانی که سد معبر و مشکلات ترافیکی ایجاد کنند، برخورد می شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاری در جلسه شورای تزافیک استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به ایام‌ نوروز،  اظهارداشت: باید به عاملان ساخت و سازهای دولتی و خصوصی که معابر را اشغال می کنند، تدکر داده و سپس با آنها برخورد شود.

وی با بيان اينكه شهرداری باید به صورت مداوم بر روند ساخت ساز ها نظارت داشته باشد تا در صورت بروز تخلفات تزافیکی با آنها برخورد شود، اظهار داشت: سد معبر در معابر توسط دست فروشان و صنوف باید جمع اوری شوند و شهرداری و نیروی انتظامی با متخلفان برخورد کنند.

مهندس سالاری همچنين با بيان  اینکه احتمال ایجاد محدودیت های در جاده های برون شهری وجود دارد، ادامه داد: هیچ محدودیتی برای خودروهای حامل مصالح و خودورهای حامل کمک ها به زلزله زدگان وجود ندارند.

وی بر برخورد جدی با خودروهای دارای تخلفات پر خطر تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی با قاطعیت با خودروهای دارای تخلفات دردسر ساز برخورد کند و بر اساس قانون زمینه توقیف طولانی مدت آنان در پارکینگ را فراهم کند.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري بر تقویت و فعال کردن دوربین های کنترل ترافیکی پیش از ایام‌نوروز در سطح استان تاکید کرد و از نیروی انتظامی و شهرداری خواست پیگیر مسایل باشند.

مهندس سالاری دز بخش دیگری از صحبت خود به ایجاد سفره های نوروزی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: سفره های نوروزی توسط شهرداری باید در نقاطه ایجاد شوند که گره های ترافیکی ایجاد نكنند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا