+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

ایرانیان ملت شهادت هستند و با شهادت بیدارتر می‌شوند / ایران اسلامی هزاران دانشمند همچون شهید فخری‌زاده را در دامان خود پرورش داده است (1)


استاندار كرمانشاه با اشاره به اقدام خصمانه و ترور ناجوانمردانه شهيد فخري زاده گفت: اين شهيد والامقام مديري توانمند و از دانشمندان پرافتخار علوم هسته‌ای ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام به ویژه اسرائیل و آمریکا بودند.

  به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در نشست قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا كه امروز ( 11 آذر) در محل سالن شهداي دولت برگزار شد، ضمن تسليت شهادت دانشمند برجسته علوم هسته‌ای ایران اظهار داشت: ملت ایران از شهادت هرگز هراسی ندارند و به تعبیر ماندگار حضرت امام (ره) این شهادت‌ها ملت ایران را بیدارتر می کند و براساس تعبیر زیبای شهید حاج قاسم سلیمانی، ما ملت شهادت هستیم.

مدیر ارشد استان تاکید کرد: این اقدام بزدلانه اسرائیل مورد اعتراض جدی و گسترده جامعه علمی جهان قرار گرفت. 

وی یادآور شد: برای سازمان جهانی حقوق بشر خجالت آور است که با وجود همه ادعاها در مورد شهادت این دانشمند علوم هسته ای توسط یک دولت تروریست سکوت کند و بعد ادعای دفاع از حقوق بشر را هم داشته باشد.

 بازوند خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل به خوبی می دانند که ایران اسلامی هزاران نفر مانند شهید فخری زاده دارد و هر روز شاهد رویش‌های تازه‌ای هستیم.



اوقات شرعی
آب و هوا