+ 0 -
ADA

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه اعلام کرد:

انصراف 20 کاندیدا در کرمانشاه/ کاندیداهای رد صلاحیت شده تا 4 روز مهلت اعتراض دارند

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه از انصراف 20 کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان تاکنون خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد کاندیداهای استان به 392 نفر رسیده است.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمدابراهیم الهی تبار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پایان کار هیات های اجرایی استان در بحث بررسی صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: 412 کاندیدا برای این دوره انتخابات در استان ثبت نام کردند که کار بررسی صلاحیت آنها توسط هیات های اجرایی از 17 آذر شروع و تا 27 همین ماه ادامه پیدا کرد.

الهی تبار تصریح کرد: خوشبختانه طی این مدت هیچ مشکل قانونی در بحث بررسی صلاحیت کاندیداها رخ نداد و همه چیز بر اساس عمل به قانون پیش رفته است.

وی افزود: با پایان کار بررسی صلاحیت کاندیداها توسط هیات های اجرایی، افرادی که صلاحیت آنها تایید نشده تا چهار روز برای اعتراض به این موضوع فرصت دارند.

الهی تبار تصریح کرد: عدم تایید صلاحیت این افراد توسط هیات های اجرایی به آنها اطلاع داده شده و این افراد از فردا (28 آذر) تا اول دی ماه به مدت چهار روز فرصت دارند برای اعتراض به هیات نظارت استان مراجعه کنند.

وی افزود: هیات نظارت استان نیز به مدت 20 روز از دوم دی تا 21 دی ماه فرصت دارد به این اعتراضات رسیدگی کند.

الهی تبار با اشاره به انصراف 20 کاندیدا در سطح استان تاکنون، گفت: ازاین تعداد شش نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، یک نفر در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی، پنج نفر در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، چهار نفر در حوزه  انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی، دو نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه و دو نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب  انصراف داده اند.

وی افزود: با این احتساب در حال حاضر 392 کاندیدا در سطح استان داریم که از این تعداد نیز صلاحیت برخی کاندیداها تایید نشده که باید با طرح شکایت در هیات نظارت در خصوص تایید یا رد صلاحیت مجدد آنها بررسی و تصمیم گیری شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا