+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

انسجام دوران جنگ راهگشای مشکلات امروز است

معاون سیاسی امنیتی استانداري مجموعه پیشکسوتان جهاد و دفاع را سرمایه ای بزرگ برای ادامه راه انقلاب دانست و تاکید کرد: پایداری و صلابت نظام و انقلاب با مجاهدت نسلی غیور و جان برکف رقم خورد که امروز نیز کشور به آن مقاومت و انسجام نیاز دارد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان کرمانشاه با بیان اینکه کار رزمندگان جنگ تحمیلی در تاریخ کشور بی نظیر است افزود: غیور مردان عرصه دفاع مقدس با ایستادگی و از جان گذشتگی اجازه تسخیر وجبی از خاک ایران را ندادند.

وي گفت: این نسل توانست حماسه بزرگی را رقم بزند. در این حماسه آفرینی مولفه هایی وجود دارد که باید چراغ امروز باشد. نخستین مولفه دفاع مقدس فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری بود و امروز هم رمز و راز ماندگاری انقلاب را باید در این فرهنگ جستجو کرد. چنین نشستهایی می تواند سرمایه گذاری و زمینه ای برای انتقال این فرهنگ به نسل بعد باشد.باید واقعیت های جنگ را به نسل حاضر منتقل کرد.

الهي تبار تصريح كرد: اتحاد و انسجام دومین مولفه دفاع مقدس بود. همه رزمندگان از ارتش، سپاه و بسیج مردمی زیر پرچم امام راحل جمع شدند و از خود گذشتگی کردند. روحیه اتحاد و انسجام برای گذر از سختی های امروز یک ضرورت است. آنچنان که در کلام رهبر انقلاب و رئیس جمهور هم گفتند خروج آمریکا از برجام اعلام یک جنگ بود و باید در این شرایط باید حول محور رهبری انقلاب انسجام و وحدت پیدا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداري اظهار داشت: مولفه دیگر دفاع مقدس شادابی و نشاط علیرغم سختی ها و مصیبت ها بود. در شرایطی که با بمباران شهرها روبرو بودیم همه با شوق مقاومت می کردند چرا که هدف مقدسی داشتند. البته در این مولفه کرمانشاه بارزتر بود.

وي گفت: این استان غیور در جنگ تحمیلی با 6 جبهه در گیر بود.مقاومت رزمندگان در خطوط مقدم، ایستادگی مقابل ضدا انقلاب و گروهک ها در پشت جبهه ها، دفاع از مرز، کمک و پشتیبانی از جبهه ها و پذیرایی از جنگ زدگان شهرهای دیگر میدان رزم کرمانشاه در روزهای دفاع مقدس بود.

وي افزود: شما پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت هویت انقلاب هستید که امیدواریم با حضور خود الگوهای موفقی برای نسل فعلی و آیندگان باشيد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا