+ 0 -
ADA

مهندس بازوند:

امیدواریم کرمانشاه میزبان اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف باشد

استاندار كرمانشاه گفت: امیدواریم با حمایت روسای فدراسیونهای ورزشی، کرمانشاه با اقلیم کم نظیر و ظرفیت های خود در آینده میزبان اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف باشد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان كه با حضور وزیر ورزش  و روسای فدراسیونهای ورزشی در محل سالن جلسات شهرستان گيلانغرب برگزار شد افزود:  روساي فدراسيون ها از نزدیک در جریان ظرفیت های استان قرار گرفتند كه امیدواریم از این پس سرمایه گذاران حوزه ورزش، کرمانشاه را به عنوان منطقه ای مناسب برای سرمایه گذاری در نظر داشته باشند.

وي بيان داشت: امیدواریم با حمایت روسای فدراسیونهای ورزشی، کرمانشاه با اقلیم کم نظیر و ظرفیت های خود در آینده میزبان اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف باشد.

استاندار كرمانشاه همچنين با تقدير و تشكر از حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن گفت: از حضور پررنگ مردم عزیز استان در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم. و شهادت دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در استان سیستان و بلوچستان تسلیت می گویم.

مهندس بازوند تصريح كرد: یکی از مطالبات جدی مردم استان بازگشایی مرز خسروی است که می تواند با ایجاد رونق اقتصادی و نشاط اجتماعی، مرهمی بر آلام زلزله زدگان باشد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا