+ 0 -
ADA

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد

امکانات دستگاهها در انتخابات بکار گرفته شود


رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر آمادگی زیرساخت های ارتباطی برای برگزاری انتخابات در استان تصریح کرد:دستگاهها با امکانات خود پشتیبان برگزاری انتخابات باشند.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه که با بررسی وضعیت ارتباطی شعب اخذ رای تشکیل شد بر فراهم شدن ارتباطات مخابراتی و آمادگی زیرساختی شهرستانها و حوزه های انتخابیه برای انتخابات تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه «تاکنون ۱۵۸۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان پیش بینی شده» اضافه کرد: فرآیند برگزاری انتخابات امر مهمی است و لازم است که برای هرچه بهتر برگزار شدن آن، امکانات دستگاهها بکار گرفته شود .

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر استفاده از ظرفیت همه دستگاهها در برگزاری انتخابات روند طی شده از آغاز فرایند انتخابات در استان را مطلوب ارزیابی کردو گفت: در مرحله ثبت نام از داوطلبان انتخابات مشکلیدر ارتباط با سامانه دیده نشد و هر چه در الکترونیکی شدن سیستم ها تلاش شود سلامت، سرعت و امنیت و مدیریت انتخابات بهترمی شود. 

در این نشست ایمانی مدیر دفتر فناوری اطلاعات وشبکه دولت استانداری کرمانشاه گزارشی از وضعیت ارتباطات و زیرساخت انتخابات در استان ارائه کرد. 



اوقات شرعی
آب و هوا