+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

امروز مردم مناطق زلزله زده نيازمند نشاط و اميد هستند/ به دنبال رونق بخشيدن به مرزها هستيم

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري گفت: آنچه امروز مردم مناطق زلزله زده به آن نيازمند هستند، نشاط و اميد است  و همه بايد تلاش كنيم تا نشاط و اميد را در جامعه نهادينه كنيم.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهيم الهي تبار در همايش فرهنگي و هنري دانش آموزان مناطق زلزله زده غرب استان كه در سالن آمفي تئاتر آموزش و پرورش برگزار شد، با تبريك اعياد شعبانيه و گرامي داشت ياد و خاطره استاد شهيد مطهري، روز معلم را به همه كساني كه خالصانه باري اعتلاي فرهنگ  و انديشه ميهن عزيزمان گام برمي دارند تبريك  گفت.

وي در جمع دانش آموزان شهرستانهاي زلزله زده و جمعي از معلمان و كاركنان آموزش و پرورش با اشاره به زلزله غرب استان، گفت:زلزله اي كه اتفاق افتاد يكي از بزرگترين زلزله هايي بود كه وقوع چنين زلزله اي در كشور كمتر سابقه داشته است به طوريكه 9 شهرستان را در برگرفت و به نزديك به 1900روستا خسارت وارد شده است.

 وي افزود:هموطنان عزيزمان در همان روزهاي اول  براي كمك در كنار  مردم آسيب ديده حضور يافتند  و در كمك رساني به مناطق زلزله زده ،مسئولين را به بهترين نحو ممكن كمك كردند.

 الهي تبار گفت: فرمان و پيام مقام معظم رهبري سبب شد يك ركورد تاريخي در بحث امداد و نجات  اتفاق بيفتد به طوريكه تا ساعت 11 صبح روز بعد از زلزله  هيچ كس زير آورا نماند و نزديك به هفت هزار نفر  مصدوم از طريق هوايي و زميني به بيمارستانهاي مركز استان و تهران منتقل شدند.

معاون سياسي و امنيتي استانداري اظهار داشت :در بحث بازسازي مناطق زلزله زده  انصافا استاندار و مسئولين تلاش هاي زيادي مي كنند و علي رغم همه مشكلات  امروز شاهد هستيم كار بازسازي به خوبي انجام مي شود  و حتي برخي واحد ها تحويل داده شده است.

وي در ادامه گفت:دولت قول داده است كه همه واحد هاي روستايي تا پايان شهريور ماه به مالكين آنها تحويل داده شود.

وي تاكيد داشت:آنچه امروز مردم مناطق زلزله زده به آن نيازمند هستند نشاط و اميد است  و همه بايد تلاش كنيم تا نشاط و اميد را در جامعه نهادينه كنيم چرا كه بحران ها درسايه نشاط و اميد پشت سرگذاشته مي شوند.

الهي تبار افزود: همانطور كه جنگ را با اميد مديريت كرديم  و خرابه ها را دوباره ساختيم ،طرح هاي بزرگ گرمسيري و سردسيري را نيز اجرا خواهيم كرد و مرز ها را رونق خواهيم داد.



اوقات شرعی
آب و هوا