+ 0 -
ADA

دکتر رازانی خبر داد:

افزایش اعتبارات عمرانی رونق اشتغال را در پی دارد / برنامه رونق بخش مسکن در دست تدوین است


استاندار کرمانشاه گفت: اعتبارات حوزه عمرانی استان در سال جاری از یک رشد 90 درصدی برخوردار است و رونق این بخش تأثیرات بسیار زیادی بر اشتغال استان دارد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتر رازانی امروز در ششمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: در مجموعه اعتبارات حوزه عمرانی در سال جاری مناسب است و از یک رشد 90 درصدی برخوردار است و امیدواریم هر چه زودتر این اعتبارات تخصیص یابند تا کار اجرایی پروژه ها آغاز شود.

استدار کرمانشاه رونق پروژه های عمرانی را عامل مهمی در اشتغال زایی بیشتر دانست و گفت: روند اجرایی پروژه های عمرانی در سال جدید در مقایسه با سال قبل با سرعت بسیار بیشتری دنبال می شود و زمینه های این کار از سال قبل صورت گرفته است و به گونه ای برنامه ریزی شده که در همان ماه های اولیه سال پروژه ها مشخص و مصوب شوند و موافقت نامه ها مبادله شوند.امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بتوانیم عملیات اجرایی این پروژه ها را آغاز کنیم.

این مقام عالی استان ادامه داد: حوزه عمرانی تأثیر زیادی بر رونق اشتغال استان دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که این بخش بتواند نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به لزوم بهره گیری از طرفیت های بخش مسکن پرداخت و گفت: رونق بخش مسکن موجب به حرکت درآمدن چرخ صنایع می شود و هنگامی که این بخش در رکود باشد دیگر حوزه ها نیز دچار مشکل می شوند.

دکتر رازانی اظهار داشت: مدیریت ارشد استان با بهره گیری از اختیارات استانی به دنبال تدوین برنامه ای برای رونق بیشتر بازار مسکن و اشتغال این حوزه است. در این زمینه شهردار کرمانشاه برنامه ای برای تحریک بازار مسکن ارایه کرده اند که به زودی نهایی می شود.



اوقات شرعی
آب و هوا