+ 0 -
ADA

با حضور معاون استاندار کرمانشاه صورت گرفت

افتتاح دستگاه "سی تی اسکن" بیمارستان صحنه


صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی،دستگاه "سی تی اسکن" بیمارستان شهرستان صحنه افتتاح شد.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در سخنانی با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمانی استان در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: آنچه که تاکنون ایران را در کنترل بیماری کرونا موفق داشته شبکه های گسترده بهداشت،زیرساخت های ایجاد شده در طرح تحول سلامت و ایمان و وجدان کاری بوده که کادر بهداشت و درمان به خرج داده اند.

وی افزود: با هدایت های مقام معظم رهبری، مدیریت ملی ستاد کرونا و دولت و محوریت وزارت بهداشت و درمان امروز توانسته ایم در روند کنترل بیماری کرونا عملکردی برجسته در دنیا داشته باشیم.

الهی تبار با اشاره به آمادگی های تجهیزاتی و انسانی ایجاد استان کرمانشاه در مقابله با کرونا تصریح کرد: از روز نخست جریان مقابله با این بیماری، مسئولین استان خود را سرباز علوم پزشکی دانسته و با تمام توان به تامین نیازها و تجهیز امکانات همت گماشتند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با تقدیر از تلاشهای نماینده شهرستان های صحنه ،کنگاور و هرسین برای پیگیری تجهیز بیمارستان شهرستان صحنه به دستگاه "سی تی اسکن" خاطرنشان کرد: خوشبختانه بین مدیران و نمایندگان استان اتفاق نظر و همدلی وجود داشته و قطعا در تعامل با منتخبان جدید نیز این روند برای ایجاد هم افزایی در راه خدمت به مردم ادامه پیدا خواهد کرد. 



اوقات شرعی
آب و هوا