+ 0 -
ADA



اظهار ناراحتي معاون اقتصادي استاندار از عدم حضور مديران در جلسات/ كاري مهمتر از اشتغال وجود ندارد

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري از عدم حضور به موقع مديران دستگاه هاي اجرايي در جلسات اظهار ناراحتي و به جهت اين عدم حضور جلسه را ترك كرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحيمي پس از حضور در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان و مشاهده حضور نيافتن تعدادي از مديران دستگاه هاي اجرايي به نشانه اعتراض جلسه را ترك كرد و از معاونين و كارشناساني كه مديران آنها در جلسه حضور نداشتند، خواست كه جلسه را ترك كنند.

مهندس رحيمي سپس با توجه به حضور مديران بانك ها و همچنين حضور يافتن تعدادي از مديران غايب در جلسه شركت كرد و از مديران خواست كه به تمامي جلسات به ويژه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري براي كاهش نرخ بيكاري استان كه يكي از معضلات اساسي استان است،  توجه ويژه داشته و سرموقع حاضر شوند.

 وي در اين جلسه در ابتداي سخنان خود با تسليت ايام فاطميه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: بي توجهي به حضور به موقع در جلسات از سوي مديران را بي حرمتي به مردم تلقي مي كنيم و بي ترديد اينگونه افراد تعهدي براي انجام كارها نخواهند داشت.

مقام ارشد اقتصادي استان تصريح كرد: مديران استان بايد بدانند كه كاري مهمتر از تلاش براي ايجاد اشتغال وجود ندارد و اين عدم حضور در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري كه از جلسات بسيار مهم استان است،  به معناي بي تفاوتي آنها براي كاهش نرخ بيكاري است.

وي با بيان اينكه اگر اشتغال و بيكاري مسئله اول استان است پس بايد براي اين كار مهم و اساسي وقت بگذاريم، خاطرنشان ساخت: دولت تسهيلات و اعتبارات بسيار ارزان قيمت و مناسبي را براي ايجاد اشتغال كه از دغدغه هاي بسيار جدي استان است، در نظر گرفته اما متاسفانه تعدادي از مديران براي جذب به موقع اين تسهيلات اقدامي انجام نمي دهند.

وي خطاب به حاضرين جلسه تصريح كرد: زماني پست مديريتي قبول كرديد موظف هستيد كه شبانه روز براي رفع مشكلات مردم به ويژه كاهش نرخ بيكاري نهايت تلاش خود را بكار گيريد و اين خواسته و اولويت مهم مديريت ارشد استان از مديران دستگاه هاي اجرايي است.

مهندس رحيمي ادامه داد: مديران وظيفه دارند با علاقه و تعصب نسبت به انجام امور به ويژه در بحث اشتغال جوانان بپردازند و تعصب من براي حضور مديران در جلسات به جهت حرمت گذاشتن به مردم و تلاش براي جذب سريعتر تسهيلات تخصيص يافته در زمينه اشتغال است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري با بيان اينكه توسعه از درون افراد شكل مي گيرد و منجر به نتايج اثربخش مي شود، گفت: با انجام كارها به صورت عادي و اداري هيچ توسعه اي شكل نخواهد گرفت لذا اگر مي خواهيم مشكلات حل شود بايد با تعصب به صورت شبانه روزي كار كنيم و لحظه اي در اين زمينه درنگ نكنيم.

مقام ارشد اقتصادي استان با بيان اينكه زماني كه وضعيت مناسبي در زمينه اشتغال نداريم بايد تمام دغدغه مديران در راستاي ايجاد اشتغال باشد، با اشاره به تسهيلات تخصيص يافته به استان در جهت ايجاد اشتغال، گفت: با توجه به مشكلات موجود، اگر امروز در بحث جذب سريعتر تسهيلات مربوط به اشتغال به نتيجه برسيم بهتر از فردا خواهد بود بنابراين در اين زمينه چنانچه دستگاهي عملكرد بهتر و يا ضعيف تري خواهد داشت از طريق رسانه ها به مردم معرفي خواهد شد.

وي خواستار جذب سريعتر تسهيلات اشتغالزايي استان شد و افزود: دولت در مجموع براي ايجاد اشتغال و زلزله استان نزديك به 2 هزار ميليارد تومان تسهيلات كم بهره در نظر گرفته لذا وظيفه همه مديران تلاش براي جذب به موقع اين تسهيلات است.



اوقات شرعی
آب و هوا