+ 0 -
ADA

مهندس بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه:

اطلاع رساني دست آوردها موجب اميدواري مردم مي شود

استاندار كرمانشاه گفت: اطلاع رساني از دستاوردها موجب اميدواري مردم مي گردد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در جلسه اي با مديركل و پرسنل روابط عمومي استانداري؛ طي سخناني با تشكر از فعاليت هاي مجموعه روابط عمومي استانداري عنوان کرد: مجموعه روابط عمومي استانداري با كمترين امكانات بيشترين تلاش را در زمينه بيان دستاوردها و خدمات نظام  و دولت انجام مي دهد و از اين توانمندي و پتانسيل برخوردار است كه حتي فراتر از اين عملكرد هم ظاهر شود.

وي بيان داشت: امروز روابط عمومي ها بايد در سریع ترین زمان ممکن نسبت به اطلاع رساني اهتمام داشته باشند زيرا امروزه مردم در كوهتاهترين زمان ممكن از اخبار مطلع مي شوند.

وي با بيان اينكه در تمامي دنيا اطلاع رساني در زمینه اقدامات و برنامه ها وجود دارد؛ اظهار داشت: مجموعه هاي ذيربط در بحث اطلاع رساني وظيفه دارند كه اقدامات و برنامه هاي دستگاه هاي خود را -كه به نوعي اطلاع رساني از دستآوردهاي نظام جمهوري اسلامي است - اطلاع رساني كنند.

وی افزود: حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري همواره به اطلاع رساني مناسب از دستآوردها تاكيد داشته اند.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: در بحث توليد خبر بايد نوآوري وجود داشته باشد و اطلاع رساني از برنامه ها منجر به اميد و نشاط در جامعه مي شود.

همواره به دنبال استفاده از فرصت ها براي توسعه استان هستم

مهندس بازوند در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه تا لحظه اي كه در استان هستم با تمامي تلاش به دنبال حل مشكلات و بسترسازي براي توسعه و عمران خواهم بود، گفت: با تمام وجود در راستاي ارتقاي جايگاه استان تلاش مي كنم زيرا استان كرمانشاه اين استحقاق و ظرفيت را دارد كه بتواند به استان هاي همجوار خدمات برتر و  مناسب ارائه كند و به هاب منطقه غرب تبديل شود.

مقام عالي استان ادامه داد: اگر به دنبال احداث آزادراه و اتوبان در كرمانشاه هستم به اين دليل است كه سرمايه گذار در پروژه ای مانند بندر خشك كرمانشاه زماني اقدام به سرمايه گذاري مي كند كه آزاد راه وجود داشته باشد و آزادراه محور و زيربناي توسعه استان است.

وي بيان داشت: استان با سرمايه گذاري و همكاري بخش خصوصي توسعه پيدا مي كند و امروزه ارتباطات نقش بسيار مهمي در جذب سرمايه گذاري دارد؛ بنابراين اگر به دنبال جذب سرمايه گذار براي احداث اتوبان هستيم به دليل ايفاي نقش بسيار مهم زيرساخت های این حوزه در توسعه استان است.

مهندس بازوند اظهار داشت: آزادراه علاوه بر اينكه زيربناي توسعه است، اقتصاد استان را هم متحول خواهد كرد و هنر اين است كه با توسعه ارتباطات بتوانیم اقتصاد استان را متحول كنيم.

استاندار كرمانشاه گفت: اگر هاب بودن استان برجسته شود بدون شك اين استان قادر به ارائه خدمات در ديگر استان ها خواهد شد كه اين مهم نقش بسيار مهمي در شكوفايي منطقه خواهد داشت.

سرمايه گذاري هاي مناسبي در استان در حال انجام است

نماينده عالي دولت در استان اظهار داشت: سرمايه گذاري كه در استان لرستان و در زمان مسئوليتم در اين استان اقدام به سرمايه گذاري كرده بود، در استان كرمانشاه هم با حدود 5 هزار ميليارد تومان در حال انجام سرمايه گذاري است كه بدون ترديد نقش بسيار مهمي در ايجاد اشتغال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بسترهاي لازم براي توسعه استان شكل گرفته و مسير توسعه استان تنها با همكاري و جذب سرمايه گذاري ها هموار مي شود كه همواره به اين مهم توجه داشته ايم.

براي كلانشهرشدن كرمانشاه پيگيري هاي ويژه اي انجام داده ام

مهندس بازوند گفت: براي كلانشهر شدن كرمانشاه طي يكسال گذشته پيگيري ها گسترده و ويژه اي انجام داده ام زيرا اعتقاد دارم كه كلانشهر شدن كرمانشاه، موضوع هاب بودن استان را براي استان هاي همجوار تقويت مي كند و مردم استان هاي ديگر احساس مي كنند كه از يك كلانشهر خريد كنند خدمات بهتري دريافت خواهند كرد و علاوه بر اين كلانشهر شدن يك ارزش افزوده هم براي همه مردم ايجاد خواهد كرد.



اوقات شرعی
آب و هوا