+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

اصناف و اتحاديه ها از افزايش هر گونه قيمت در بازار جلوگيري كنند

معاون هماهنگي امور اقتصادي گفت: اصناف و اتحاديه ها وظيفه دارند در راستاي جلوگيري از افزايش هر گونه قيمت كالا و خدمات در جامعه، تلاش و پيگيري جدي داشته باشند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحيمي در جلسه تعزيزات حكومتي براي بررسي قيمت اجناس و كالاها در بازار، تصريح كرد: تلاش دشمن براي ضربه زدن به اقتصاد كشور است كه در اين راستا همه بايد همانند زمان جنگ با تعصب و غيرت در مقابل دسيسه هاي دشمنان ايستادگي كنيم.

وي با بيان اينكه دشمن جنگ اقتصادي عليه كشور به راه انداخته، اظهار داشت: رئيس جمهور آمريكا اهدافي را براي ضربه زدن به ايران اسلامي در پيش گرفته و قصد دارد كه به بنيه اقتصادي كشور ضربه وارد كند لذا اين وظيفه همه ما است كه راه و مسير را براي نفوذ و ضربه زدن دشمن مسدود كنيم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري از همه اتحاديه ها و اصناف كالا و خدمات استان خواست كه با توجه به شرايط حساس جامعه با تلاش و پيگيري سعي در جلوگيري از افزايش قيمت ها در بازار داشته باشند.

وي گفت: خوشبختانه ايران اسلامي داراي توانمندي هاي مناسبي براي توليد كالاها و خدمات است اما بعضي از نگراني ها در جامعه باعث افزايش قيمت ها مي شود كه دستگاه هاي ذيربط و اتحاديه ها وظيفه دارند در راستاي افزايش هر گونه قيمت در بازار تلاش و اهتمام داشته باشند.

مهندس رحيمي خواستار اطلاع رساني و اقدامات اثربخش براي سوق دادن توجه افكار عمومي به خريد كالاهاي ايراني شد و گفت: براي حمايت از توليد و رونق اقتصادي همه بايد سعي در حمايت از كالاهاي ايراني داشته باشيم.

مهندس رحيمي با اشاره به افزایش قیمت لاستیک در کرمانشاه گفت: قیمت لاستیک خودرو در استان افزایش پیدا کرده که باید این افزایش قیمت مورد بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري خاطرنشان ساخت: به منظور کاهش قیمت گوشت قرمز در مرکز استان، صادرات دام‌ را کاهش داده ایم.

وي از سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست موضوع افزايش قيمت گوشت را به صورت ویژه مورد بررسي قرار دهد و در صورتی که مشکل گرانی قیمت گوشت از سمت کشتارگاه کرمانشاه باشد، اين سازمان تلاش كند كه کشتارگاه های روانسر ، سنقر و دیگر ‌شهرستان ها را فعال نمايد.

وی همچنین در رابطه با افزایش قیمت نان گفت: قیمت نان های سنگک آزاد پز با 430 ‌تا 450 گرم وزن باید بیشتر از 10 هزار ریال در بازار نباشد و با نانوایی های متخلف در این زمینه برخورد می شود.



اوقات شرعی
آب و هوا