+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

استفاده از منابع خارجي بايد با جديت مورد توجه قرار گيرد

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: استفاده از منابع خارجي براي كمك به توسعه استان بايد با جديت مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد توسعه سرمايه گذاري استان كه با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد افزود: براي استفاده از فاينانس و منابع خارجي به يك پيگيري ويژه نياز داريم و بايد تلاش شود تا برخي از پروژه ها در استان قادر به استفاده از اين منابع شوند.

وي با اشاره به تعيين 14 پروژه در سطح استان براي معرفي و استفاده از منابع خارجي تصريح كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد تلاش كنند تا پايان سال بتوانيم مصوبه شوراي اقتصاد را براي استفاده از اين منابع براي يك الي دو پروژه بگيريم و 14 پروژه نيز تا پايان نيمه اول سال آينده تعيين و تكليف شوند.

وي اظهار داشت: مديران ذيربط بايد از طريق وزارتخانه هاي خود به رازيزني و تعامل براي معرفي پروژه ها جهت دريافت و استفاده از منابع خارجي بپردازند و در اين راستا تلاش ويژه اي داشته باشند زيرا عملكرد اين مديران مورد پيگيري قرار خواهد گرفت.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان ساخت: بايد با اطلاعات كافي به سمت استفاده از منابع خارجي براي اجراي پروژه هاي تعيين شده در استان برويم بطوريكه تا پايان نيمه اول سال آينده اجراي چندين پروژه اقتصادي در استان با استفاده از اين منابع شروع شود.

وي در پايان گفت: استفاده از تسهيلات و منابع خارجي يك فرصت براي استان است كه مي تواند كمك حال استان باشد لذا اين موضوع بايد به صورت مستمر مورد توجه مديران باشد و لحظه اي از آن غافل نباشند.



اوقات شرعی
آب و هوا