+ 0 -
ADA



استاندار کرمانشاه: کلیه ادارات استان هفته آینده تعطیل است


استاندار کرمانشاه اعلام کرد: کلیه ادارات استان از فردا (شنبه) به مدت یک هفته در تمامی شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد تعطیل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» دقایقی قبل در گفت وگوی تلفنی با شبکه زاگرس کرمانشاه افزود: در این مدت دستگاه های خدمات رسان با یک سوم کارکنان فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در صورت تشخیص مدیران، دستگاه‌های خدمات رسان می توانند با ۵۰ درصد ظرفیت کار کنند و نهادهای نظامی و انتظامی از این دستورالعمل مستثنی هستند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران کل دستگاه های اجرایی باتوجه به پیش بینی بارندگی در روزهای آینده باید در محل کار حضور داشته باشند، گفت: استاندار و معاونین استانداری در طول هفته در محل کار خود حضور دارند.

وی اظهار داشت: امیدواریم با تعطیلی ادارات و کاهش ترددها و همراهی مردم شاهد تداوم روند نزولی کاهش مبتلایان، بستری ها و فوتی ها باشیم.

بازوند تاکید کرد: تغییر در سبک زندگی و رعایت توصیه های بهداشتی یکی از راهکارهای درمان کرونا است.

استاندار کرمانشاه در پایان از همکاری بسیار مطلوب مردم، اصناف، بازاریان و همه نهادها در هفته اول اجرای محدودیت ها قدردانی کرد.

هم اکنون ۸۳۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۸ نفر با علایم ویروس کرونا بستری و ۱۳۳ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.



اوقات شرعی
آب و هوا