+ 0 -
ADA

نماينده ولي فقيه در استان:

استان كرمانشاه در مبارزه با كرونا خوب و موفق عمل كرده است


نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه گفت: استان كرمانشاه در مبارزه با بيماري كرونا خوب و موفق عمل كرده است و در اين زمينه همه مسئولين و مديران با مديريت استاندار كرمانشاه پاي كار آمدند.

به گزارش پايگاه استانداري كرمانشاه؛ آيت ا.. علما امروز در نشست هم انديشي شوراي اهل سنت استان كرمانشاه كه با حضور استاندار كرمانشاه و حضور اعضاي شوراي افتا و ائمه جمعه اهل سنت كرمانشاه در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، اظهار داشت: يكي از مسائلي كه از چند مدت گذشته كشور درگير آن شده بحث كرونا است كه انصافاً استان كرمانشاه در اين زمينه خوب و موفق عمل كرده است و همه مديران و مسئولين پاي كار آمدند.

وي بيان داشت: براي مبارزه با بيماري كرونا انصافاً همه مديران تلاش كردند و در اين زمينه كرمانشاه جزء استان هاي خوب قرار دارد و به بركت همكاري خوب مردم و حضور مسئولين، استان كرمانشاه در اين زمينه موفق عمل كرد.

وي بيان داشت: نيروهاي نظامي هم در بحث مبارزه با بيماري كرونا خدمات خوبي ارائه كردند و بواسطه همين اقدامات و تلاش هاي مديران استان، همه پاي كار آمدند .

آيت ا... علما در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فضليت ماه مبارك رمضان گفت: بايد سعي كنيم تا آنجائيكه مي توانيم به مضامين و افق ماه مبارك رمضان نزديك شويم زيرا فضليت اين ماه بسيار زياد و ارزشمند است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه ادامه داد: خداوند متعال با قرار دادن ماه مبارك رمضان انسان ها را دعوت به معرفت و شناخت در مسير حقيقت و ارزش هاي والاي انساني كرده است.

وي بيان داشت: ماه مبارك رمضان تنها ماهي است كه در قرآن كريم اسم آن آورده شده و مهمترين اقدامات در ماه مبارك رمضان معرفت در مسير حق است لذا اسم ماه مبارك رمضان را بايد با تكريم بياوريم.

آيت ا... علما، گفت: فلسفه وجودي انسان ها همان تقوا است كه يكي از بهترين راه هاي رسيدن به تقوا، تزكيه نفس مانند انجام اعمالي همچون روزه گرفتن است.

وي همچنين يكي از وظايف علما و روحانيون را آگاهي بخشي به جامعه به ويژه جوانان عنوان كرد و گفت: دنيا با فكر جوان كار دارد لذا بايد با جهت دهي و هدايت فكر جوانان جامعه را به سمت شكوفايي و بالندگي هر چه بيشتر سوق دهيم.



اوقات شرعی
آب و هوا