+ 0 -
ADA

مهندس بازوند:

استان كرمانشاه در احياي طرح هاي راكد اقدامات مناسبي انجام داده است

استاندار كرمانشاه گفت: استان كرمانشاه در بحث احياي طرح هاي راكد اقدامات مثبت و مناسبي انجام داده است كه اقدامات ارزشمندي در راستاي توجه به اقتصاد مقاومتي محسوب مي شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه كارگروه اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه كه در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد، اظهار داشت: در اين شرايط اقتصادي هر گونه كار و اقدام كه براي احياي طرح هاي راكد اقتصادي انجام شود يك كار ارزشمند است و استان كرمانشاه در اين راستا طي سالجاري اقدامات مناسب و مثبتي انجام داده است.

مقام ارشد استان  با اشاره به فعالسازی 55 واحد صنعتی راکد استان در سال جاری بيان داشت: بر اساس آمارها از ابتدای امسال تاکنون شاهد احیای 55 واحد صنعتی راکد در استان بوده ایم  و ظرفیت اشتغال برای تعداد زیادی از بیکاران فراهم شده که این اقدام در این شرایط سخت اقتصادی تحسین‌برانگیز و ارزشمند است.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه در کنار احیای واحدهای راکد، نباید اجازه بدهیم واحدهای صنعتی جدید در استان تعطیل شوند گفت: جلسات ستاد تسهیل می‌تواند بسیاری از گره‌های واحدهای صنعتی را حل کند، لذا مديران بايد به اين جلسات و اجراي مصوبات آن توجه ويژه داشته باشند.

مهندس بازوند در ادامه همچنين با اشاره به طرح تولید پوشاک در کرمانشاه گفت: طرحی که با گذشت حدود 1.5 سال هنوز اجرایی نشده، امید چندانی به آن نیست و تا به امروز نه سازمان برنامه و بودجه و نه بانک‌ها اعتبار مورد نیاز این طرح را تامین نکرده‌اند.

وي همچنين  درباره فروش سیلوهای شرکت غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه و واگذاری آنها به بخش خصوصی نیز اظهار کرد: اگر واردات گندم به قیمت آزاد و بدون استفاده از ارز دولتی وجود داشته باشد ما آماده رایزنی برای اخذ مجوز از مسئولان کشور هستیم.

 



اوقات شرعی
آب و هوا