+ 0 -
ADA

معاون استاندار در کارگروه اجتماعی تاکید کرد

از پراکندگی در امور اجتماعی جلوگیری شود / شهرداری تا عید پارک بانوان را راه اندازی کند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حفظ سلامت جامعه به عنوان اولویت کارگروه اجتماعی گفت که از پراکندگی در امور اجتماعی باید پرهیز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ "حسین خوش اقبال" در نشست اعضای کارگروه اجتماعی استان با اشاره به موضوع افزایش مصرف مواد نیروزا اظهار داشت: حفظ سلامت جامعه دغدغه ای همگانی باید باشد و بر اساس این دغدغه می طلبد که پیگیری ها و نظارت های بیشتری در جامعه صورت بگیرد.

وی با یادآوری خطرات موادنیروز برای سلامتی جوانان تصریح کرد: رسانه ها و صدا و سیما در این خصوص اطلاع رسانی لازم را به مردم داشته باشند چرا که اگر بموقع اطلاع رسانی نشود امنیت و سلامت جامعه و خانواده ها بخطر خواهد افتاد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تقدیر از اقدام شهرداری در احداث پارک بانوان افزود: راه اندازی پارک بانوان باتوجه به نیازمندی جمعیت بانوان و شرایط روحی و روانی ناشی از بیماری کرونا اقدام بموقع و موثری در تقویت روحیه خانواده هاست.

خوش اقبال با بیان اینکه احداث پارک بانوان الگویی برای راه اندازی چنین پارک هایی در شهرستانها خواهد شد ادامه داد: از شهرداری کرمانشاه می خواهیم که کارراه اندازی این پارک را با توجه به تجربه شهردار در تهران هر چه سریعتر و تا نوروز به اتمام برساند تا خانواده ها بتوانند زودتر از مزایای آن بهره مند شوند.

وی همچنین با تاکید بر حفظ سلامت جامعه به عنوان اولویت دستگاهها گفت: کار گروه اجتماعی جزو حساس ترین کارگروههای استان است از این رو نیاز است که دستگاهها با اهتمام بیشتری در جلسات حضور و مشارکت داشته باشند. 

خوش اقبال تاکید کرد: دستگاهها برای تمام پروژه های خود پیوست اجتماعی فرهنگی و محیط زیستی داشته باشند چرا که بی توجهی به مسائل اجتماعی یا زیست محیطی آیندگان را گرفتار خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین در این کارگروه از اقدامات و زحمات دستگاهها در بزرگداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی و همراهی مردم با مصوبات ستاد استانی کرونا تقدیر کرد و گفت: اگر این همراهی ها نبود آمار کرونا در استان و وضعیت شهرها تغییر نمی یافت.



اوقات شرعی
آب و هوا