+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

از محل سفر مقام معظم رهبري به استان 172 ميليارد تومان ديگر اعتبار به استان اختصاص يافت

استاندار كرمانشاه گفت: از محل سفر مقام معظم رهبري به استان 172 ميليارد تومان ديگر اعتبار به استان اختصاص يافته كه تاكنون 120 ميليارد تومان آن به استان ابلاغ شده است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در جلسه پيگيري مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان افزود: از مجموع اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان 172 ميايارد تومان ديگر به استان اختصاص پيدا كرد كه تا امروز 120 ميليارد تومان آن به استان ابلاغ شده است لذا مديران براي جذب هر چه سريعتر اين اعتبارات تلاش هاي خود را افزايش دهند.

وي اظهار داشت: در سفر جناب وحيد معاون محترم امور ويژه دفتر مقام معظم رهبري به استان پس از وقوع زلزله كه حدود 10 روز به طول انجاميد ايشان به بررسي مشكلات مردم پرداختند و زمينه هاي لازم براي حضور پربركت مقام معظم رهبري فراهم شد كه رهبر معظم انقلاب اسلامي به استان تشريف فرما شوند.

وي حضور مقام معظم رهبري به استان را يك نقطه عطف و ايجاد وفاق براي سرعت بخشي به حل مشكلات زلزله زدگان عنوان كرد و گفت: در زمان حضور و سفر معظم له يك وحدت بسيار ارزشمندي در سطح ملي شكل گرفت و زمينه هاي لازم براي بكارگيري همه تلاش ها براي كمك به زلزله زدگان در سطح كشور ميسر گرديد.

وي در ادامه با اشاره به عمق و گستردگي زلزله رخ داده در استان كرمانشاه خاطرنشان ساخت: وقوع پس لززه هاي فراوان و با ريشتر بالا در سطح استان و كل جغرافياي كشور نشان از عمق فاجعه در استان كرمانشاه دارد اما پس از وقوع زلزله يك كار نادر و كم نظير در خصوص امداد و نجات حادثه ديدگان صورت گرفت كه همه اين اقدامات بواسطه پيام همان ساعات اوليه وقوع زلزله از سوي مقام معظم رهبري بود كه منجر شد همگان نهايت تلاش و اهتمام خود را براي حل مشكلات زلزله زدگان بكار گيرند.

وي با بيان اينكه حضور مقام معظم رهبري در استان يك اميدي براي دست اندركاران و همه مردم منطقه ايجاد كرد گفت: پس از حضور مقام معظم رهبري به استان(پس از وقوع زلزله اخير )172 ميليارد تومان ديگر به سرجمع اعتبارات سفر معظم له به استان اختصاص يافت كه تاكنون 120 ميليارد تومان آن به استان ابلاغ شده است.

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: اين اعتبارات با تلاش همه مديران بايد به سرعت جذب شود و همه در اين راستا نهايت اهتمام خود را بكار گيرند.

مهندس بازوند تصريح كرد: دستگاه ها تا يك ماه فرصت دارند كه اجراي پروژه هاي مشخص شده براي استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان را به مناقصه بگذارند و اين موضوع به سرعت بايد انجام شود.

وي همچنين بيان داشت: همچنين از محل سفر مقام معظم رهبري به استان براي ايجاد اشتغال 32 ميليارد تومان ديگر به سرجمع سفر معظم له به استان اختصاص يافته است كه براي جذب سريع آن نيز بزودي اين موضوع در اولين جلسه شوراي اشتغال استان مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

 



اوقات شرعی
آب و هوا