+ 0 -
ADA

رییس بنیاد مستضعفان:

از روند توسعه اي و پيشرفت كرمانشاه حمايت مي كنيم/ آماده هرگونه همكاري براي توسعه طرح هاي اشتغالزايي هستيم/ توانايي ساخت شش هزار واحد مسكوني براي محرومين را داريم


رییس بنیاد مستضعفان گفت: من خود را کرمانشاهی می دانم و دلم برای کرمانشاه می تپد، با افتخار نماینده اين ديار در مرکز کشور خواهم بود و از هرکاری برای تداوم مسير پیشرفت كرمانشاه حمايت مي كنيم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛"پرویز فتاح" در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه كه با حضور استاندار كرمانشاه، معاون وزير صنعت معدن و تجارت و مديران دستگاه هاي اجرايي در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، اظهار داشت: مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، ۱۰ هزار شهید را تقدیم این آب و خاک و مردم ایران کردند و وجب به وجب این خاک، مزین به خون جوانان این استان است؛ لذا باید بدانیم که خون این جوانان، حقی بر گردن همه ما دارد و هر کاری که در این استان انجام می دهیم چیزی جز انجام وظیفه نیست چرا که ما مدیون جانفشانی این مردم هستیم.

وي افزود: ما داشته های بسیاری از جمله امام(ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری را داريم و قدردان و ادامه دهنده آرمان هاي شهداي والامقامي هستيم، که در سالیان مختلف برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب جان عزیز خود فدا کردند.

وی با بيان اينكه امروز باید ریشه بسياري از مشکلات را هرکدام در خودمان جستجو کنیم، ادامه داد: ما در سفره انقلاب و امام(ره) و نظام بزرگ شدیم، پس قادریم کارهای بزرگ انجام دهیم، اینکه خود را کوچک و ناتوان بشمریم قادر به انجام كارهاي بزرگ نخواهيم بود.

وی بيان داشت: امروز کشور در مقطع حساسی قرار دارد و واقعا شرایط حساس است و همه در کشور باید کاری کنند لذا نظام برای تحول نیازمند انجام کارهای بزرگ است و این توان و استعداد درمیان مردم کشور و مسئولان و جوانان ایرانی هست که کارهای بزرگ انجام دهند و تنها باید به این امر باور داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح گرمسیری افزود: بسیاری فقط اسم این طرح را شنیده اند و از نزدیک نرفته‌اند، ببینند چه کار عظیم و بزرگی صورت گرفته، پروژه ای که ساخت آن از عهده کمتر کشوری برمی آید، اما این کار در ایران و در غرب کشور صورت گرفته که حقیقتا دستاورد بزرگی است و نشان می دهد انجام کارهای بزرگ امکانپذیر است.

فتاح در ادامه با اشاره به استعدادهای بسیار در استان کرمانشاه گفت: این شعار نیست، اما حقیقتا من خود را کرمانشاهی می دانم و دلم برای کرمانشاه می تپد با افتخار نماینده کرمانشاه در مرکز کشور خواهیم بود و از هرکاری که برای پیشرفت این استان در توانمان باشد، دریغ نمی کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: برای اعطای 47 هکتار زمین رایگان و ساخت شش هزار واحد مسکونی برای محرومان استان در این محدوده آمادگي داريم.

فتاح در پايان افزود: بنیاد مستضعفان تمام قد در خدمت پیشرفت و توسعه و محرومیت زدایی استان کرمانشاه است و استان می‌تواند همه جانبه روی کمک بنیاد مستضعفان حساب باز کند.



اوقات شرعی
آب و هوا