+ 0 -
ADA

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري:

از توانمندي سمن ها در تصميم گيري ها استفاده مي كنيم


مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري كرمانشاه گفت: اميدواريم با نگاه ويژه اي كه دولت تدبير و اميد به سازمانهاي مردم نهاد دارد بتوانيم از پتانسيل هاي اين سازمانها استفاده كنيم و در تصميم گيري ها و تصميم سازي ها از توانمندي و حضور آنها بهره مند شويم.

به گزارش واحدخبراداره كل روابط عمومي استانداري كرمانشاه؛ عليرضا گودرزي مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري صبح  امروز در جلسه برگزاری انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم نهاد در هیئت نظارت استان گفت: انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم نهاد در هیئت های نظارت، با رعايت كامل قانون برگزار مي شود.
وی افزود: مبناي در برگزاري اين انتخابات قانون و دستورالعمل وزارت كشور است.

گودرزي خاطرنشان كرد: از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد دارای پروانه فعالیت دعوت ‌شده است به منظور ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به جلسه انتخابات، به دبیرخانه هیئت نظارت مراجعه و جهت در شركت این انتخابات اقدام کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تصریح کرد: هر سازمان مردم نهاد تنها می‌تواند براي اين انتخابات یک نماینده معرفي  کند.
وي عنوان كرد: اميدواريم با نگاه ويژه اي كه دولت تدبير و اميد به سازمانهاي مردم نهاد دارد بتوانيم از پتانسلهاي اين سازمانها استفاده كنيم و در تصميم گيري ها و تصميم سازي ها از توانمندي و حضور آنها بهره مند شويم.

  مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري افزود: در فصل جديدي از فعاليت هاي دفتر امور اجتماعي سعي خواهيم كرد اين دفتر را به دل اجتماع و روستا ها ببريم.
در ادامه اين نشست انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم نهاد در هیئت نظارت استان با شركت چهار كانديدا برگزار شد و در پايان آقاي رضا منتظرياني با كسب 15 راي از سوي نمايندگان سازمانهاي مردم نهاد انتخاب شد.



اوقات شرعی
آب و هوا