+ 0 -
ADA

مهندس سالاري: :

اداره راه و شهرسازی مقاوم سازی مسکن مهر شرف آباد اسلام آباد را سریعتر به اتمام برساند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: اداره راه و شهرسازی مقاوم سازی مسکن مهر شرف آباد اسلام آباد را سریعتر به اتمام برساند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاری در حاشیه بازید از مسکن مهر اسلام  آباد در خصوص روند مقاوم سازی بلوک های آسیب دیده در اثر زلزله گفت: برخي از بلوك هاي مسكن مهر اسلام آباد غرب دراثر زازله آسيب هاي  جدي ديد، برخي هم نياز به تعمير و مرمت داشت که متاسفانه وزارت راه و شهر سازي  به موقع  عمل نكردند

وی افزود: امروز در بازدیدی که  داشتيم شاهد پیشرفت كار  بودیم ولي نسبت به  مدت زمانی  كه از زلزله گذشته و مشكلاتي كه مردم دارند، راضی نیستیم و  قطعا با وزير  راه و شهرسازي مجددا در این خصوص مذاكره مي كنيم .

 سالاری گفت:بايد راه و شهرسازي در کار تسريع ایجاد کند.

 وی در ادامه افزود:در كار ايرادهاي فني  جزئي هم وجود داشت كه تيم  اجرايي راه و شهرسازي وعده دادند آن  را اصلاح كنند.

معاون استاندار تاکید داشت:  بايد  به صورت شبانه روزي و سه شيفت كار انجام شود، با اين اوضاع  ما اصلا اين شرايط را نمي پذيريم  وقطعا درجلسات مكرري که در استان تشكيل خواهد شد اين ها مطرح مي شود و شوراي فني استان به موضوع ورود مي كند .

سالاری اظهارداشت:ما از فرماندار  اسلام آباد درخواست كرديم هرچند روز يكبار گزارش پيشرفت کار را به  ما بدهند همچنین کارشناسان  دفتر امور فني استانداری و تيم هاي نظارتي نيز روند پیشرفت و کیفیت کار را كنترل كنند.

سالاری با اشاره به اصلاح راه دسترسی به مسکن مهر شرف آباد افزود: خوشبختانه راه دسترسي مسكن مهر شرف آباد  توسط راه وشهرسازی و پیمانکار،اصلاح شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه گفت: اميدواريم كه بايك برنامه سه شيفته فشرده بتوانيم قبل از مهرماه تعداد زيادي از اين واحد ها را به بهره وری  برسانيم تا در اين شرايط خاص مسكن، كمكي باشد به بحث اسكان   مالکین این واحد ها .

سالاری افزود:متاسفانه در شرايط فعلي این واحدها آماده واگذاري نبوده و راه و شهر سازي حتما بايد براي آماده سازی 80 واحدی كه وعده داده است  خيلي سريع اقدام كند تا در عرض 15روز آماده بهربرداري شود و باقي واحد ها هم طبق برنامه زمانبندي تحویل داده شود.

سالاری ضمن اعتراض به عملکرد پیمانکاران این پروژه گفت:حضور پيمانكاران در محل كمرنگ است وجزئيات اجراي كارشان  هم اصلا مناسب نيست و قطعا با اين موضوع برخورد مي شود .

وی تاکید كرد:بلوك هايي كه قبلا بازديد شده بود و مسائل فني داشتند ،طراح، ناظر و پيمانكار شان به دادستاني معرفي شده اند و مابه دنبال اين هستيم كه با آنها برخورد شود

 سالاری در خصوص کیفیت مقاوم سازی این ساختمانها گفت: كاريكه كه در جهت مقاوم سازي روي اسكلت انجام شده خوشبختانه يك كار فني است و جاي نگراني مردم از نظررعايت مسائل فني و سازه اي نيست تنها در جزئيات اجرايي نما و داخل ساختمان ها ايراد فني جزئي وجود دارد كه  بايد رفع شود.



اوقات شرعی
آب و هوا