+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

احزاب نقش موثری در تلطیف و شادابی فضای جامعه بر عهده دارند/ نقد سازنده در بهبود شرايط نقش مهمي دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداري گفت: احزاب نقش موثری در تلطیف و شادابی فضای جامعه بر عهده دارند و می‌توانند یاری رسان دولت در تدوین و اجرای برنامه‌ها و کادرسازی باشند.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمدابراهيم الهي تبار در نشست با اعضاي شوراي مركزي مجمع اسلامي فرهنگيان كرمانشاه ضمن تبريك اعياد شعبانيه ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت ابوالفضل عباس(ع) روزجانباز  گفت: توسعه پايدار درجوامعي شكل مي گيرد كه كه ابتدا  توسعه منابع انساني در آن  صورت  گرفته باشد من اعتقاد دارم جريانات و تشكل هاي سياسي مي توانند اين مهم را به سرانجام برسانند و به توسعه منابع انساني كمك كنند، به شرط اينكه نقش خود را به خوبي ايفا نمايند.

وي با اشاره به ظرفيت هاي قانون اساسي ، جايگاه احزاب و تشكل هاي سياسي در قانون اساسي و لزوم توجه به همه ابعاد آن  بيان داشت: ما قانون اساسي مترقي و پر ظرفيتي داريم، شهيد مطهري،  شهيد بهشتي، شهيد دستغيب و...كساني هستند كه در تدوين قانون اساسي به احزاب و تشكلهاي صنفي توجه نموده و نقش داشته اند لذا اين شخصيت ها فضاي فكري ديني داشتند و در مبارزات انقلاب هم حضور تاثيرگذار داشتند.

الهي تباربا تاكيد براينكه احزاب به عنوان سیاسی‌ترین رکن غیر دولتی در نظام سیاسی، همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند؛افزود:در همین راستا سعي داريم برای استفاده از ظرفیت‌های احزاب، برگزاری چنین نشست‌هایی بیش از پیش افزایش یابد.

 وي افزود: احزاب نقش موثری در تلطیف و شادابی فضای جامعه بر عهده دارند و می‌توانند یاری رسان دولت در تدوین و اجرای برنامه‌ها و کادرسازی باشند.

 وي افزود:احزاب خودشان هم بايد در راستاي  آن رسالت تشكيلاتي كه دارند، خوب عمل كنند. حزب بايد ضمن داشتن تئوري و ايده پردازي براي مسائل سياسي اقتصادي اجتماعي و فرهنگي نيز برنامه و نيروي انساني داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداري با بیان اینکه احزاب می‌بایست از نظر كمي و كيفي خود را تقويت كنند،گفت: همه باید در کنار هم برای رشد و توسعه هر چه بیشتر  تلاش كنيم .اميدواريم با کمک شما و مردم عزيز بتوانيم در پيشبرد برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد گام برداريم.

 وي افزود: ما آماده شنیدن نقد منصفانه از همه گروه ها، جریان های سیاسی و فعالان مدنی هستيم چراكه معتقديم نقد سازنده در بهبود شرايط نقش مهمي دارد و مي تواند در راستاي حل كاستي ها و نواقص به ما كمك كند.



اوقات شرعی
آب و هوا