+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه

اجراي تله كابين براي سرمايه گذاران توجيه اقتصادي دارد

استاندار كرمانشاه گفت: تله کابین یک تفریح پرهیجان است که تجربه اجرای آن در دیگر استان ها به خوبی نشان می دهد که مورد اقبال عمومی است و اکثر مردم به استفاده از آن علاقه مند هستند و به همین خاطر به جرات می توان گفت که اجرای آن برای سرمایه گذاران حتما توجیه اقتصادی دارد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس بازوند در نشست پیگیری پروژه احداث تله کابین کرمانشاه افزود:بازار کرمانشاه مرکز فعالیت‌های اقتصادی  استان های غرب کشور است و بازار خود کرمانشاه نیز یک بازار ۱ میلیون نفریست که رقم قابل توجهی است.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: تله کابین یک تفریح پرهیجان است که تجربه اجرای آن در دیگر استان ها به خوبی نشان می دهد که مورد اقبال عمومی است و اکثر مردم به استفاده از آن علاقه مند هستند و به همین خاطر به جرات می توان گفت که اجرای آن برای سرمایه گذاران حتما توجیه اقتصادی دارد.

مهندس بازوند گفت: هرچند خود دولت توانایی انجام پروژه تله کابین را دارد، اما تمایل داریم که بخش خصوصی به پای کار بیاید و این کار را تحویل بگیرد و انجام دهد.‌دولت نیز تمام قد حمایت میکند.

وي بيان داشت: شخصا اعتقاد دارم هر سرمایه گذاری که استان بیاید حتما باید سود کند تا مردم هم در کنارش سود ببرند و اگر سرمایه گذاری ضرر کند، هم مردم و هم دولت در کنارش ضرر می کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا