+ 0 -
ADA

دکتر حاتمی:

اجازه نمی دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند/ کالاهای مورد نیاز بازار تامین شده است /از ظرفیت مرزهای مبادلاتی برای تنظیم بازار عرضه و تقاضا بهره می گیریم

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: اجازه نمی دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند.

 به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر هدایت حاتمی صبح شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز مردم هیچ مشکلی در کشور و کرمانشاه نداریم.

وي ادامه داد: خوشبختانه استان کرمانشاه در زمینه تولید کالاهای ضروری پرمصرف مانند روغن، رب گوجه فرنگی، لبنیات و ... دارای ظرفیت های بسیار مناسبی است.

مقام ارشد اقتصادي استان اظهار داشت: در شرایط فعلی تحریم ها، این ظرفیت یک فرصت برای رونق تولید و تنظیم بازار و بهبود فضای کسب و کار در استان است.

دكتر حاتمي خاطرنشان ساخت: لیست مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید این واحدها در حوزه های مختلف، توسط یک گروه کارشناسی، شناسایی شده اند و به صورت ویژه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیرامون رفع آن ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

وي گفت: تغییر قیمت های نامتعارف کالاهایی که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می کنند قابل قبول نیست و با این رویه برخورد می کنیم.

وي بيان داشت: کرمانشاه رتبه ششم کشور در زمینه ناوگان سنگین حمل و نقل را داراست که این یک فرصت برای استان است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري با بيان اينكه با جدیت در تلاش هستیم سهمیه لاستیک متناسب با این جایگاه از طریق مرکز در اختیار کامیونداران استان قرار گیرد، گفت: از ظرفیت مرزهای مبادلاتی استان برای واردات کالاهای مورد نیاز و تنظیم بازار عرضه و تقاضا بهره خواهیم گرفت.

وي با بيان اينكه مجموعه های دولتی با کارآمدی و صداقت می توانند بر مشکلات فعلی غلبه آیند، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات فعلی بازار را می توان با تعامل پویا و رایزنی مداوم حل کرد لذا کالاهایی که تهیه شده اند باید به شکل بسیار مناسبی و در قالب یک سیستم توزیع سالم در اختیار مصرف کننده قرار گیرند.

وي با تاكيد بر اينكه مدیران نباید اجازه شکل گیری فساد در چرخه تامین و توزیع کالا را بدهند، افزود:انجمن ها باید پویاتر شوند تا در این شرایط فعلی بازار بتوانند نقش آفرینی مثبتی داشته باشند.

دكتر حاتمي با بيان اينكه اجازه نمی دهیم عده ای دلال و سودجو بازار را آشفته کنند، گفت: ما کارمند دولت هستیم و باید برای تامین منافع نظام و مردم با تمام توان تلاش کنیم و اگر نظام اداری کارآمد باشد تحریم ها ره به جایی نخواهد برد.



اوقات شرعی
آب و هوا