نسخه آزمایشی
Menu

توسط مديركل دفتر مديريت عملكرد و بازرسي استانداري:

گزارش عملكرد سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت در مهرماه سال 97 در استان تشريح شد

گزارش عملكرد سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت در مهرماه سال97 توسط مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري كرمانشاه تشريح شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ حجت الاسلام و المسلمين عبداله عزيزي طي گفتگويي به تشريح عملكرد سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت در مهرماه سال97 در استان پرداخت.

پاسخگویی به  3406مورد تماس تلفني با سامانه 111 به مدت زمان4257دقیقه و521 نفرمراجعین حضوری، فراهم ساختن مقدمات حضور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی  استان در مورخه18/7/97 در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت  و پاسخگویی به 23 تماس مردمی از طریق سامانه111 که طی آن دستور مساعدت در خصوص 8 مورد درخواست عمل جراحی و 5 مورد درخواست شیمی درمانی و همچنین دستور تخفیف هزینه های درمانی برای 1 مورد نازایی ، 1 مورد تجهیزات پزشکی و برای 1 مورد اشتغال فرزند ایثارگر صادر گردید، همچنين فراهم ساختن مقدمات حضور مدیرکل محترم  بهزیستی استان به همراه معاونین در مورخه22/7/97 در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت  و پاسخگویی به 57 تماس مردمی از طریق سامانه111 که طی آن دستور مساعدت در خصوص 36 مورد درخواست کمک مالی جهت درمان و معیشت ، 17 مورد درخواست برقراری مستمری و 4 مورد درخواست تجهیزات پزشکی صادر گردید از جمله اهم اين فعاليت ها اعلام شد.

همچنين فراهم ساختن مقدمات حضور مدیرکل محترم  کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به همراه معاونین  در مورخه24/7/97 در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت  و پاسخگویی به 45 تماس مردمی از طریق سامانه111 که طی آن دستور مساعدت در خصوص 34 مورد کمک مالی جهت درمان و معیشت، 4 مورد درخواست تحت پوشش قرارگرفتن ، 5 مورد درخواست وام قرض الحسنه و اشتغال ، 1 مورد درخواست اجاره منزل و 1 مورد درخواست غیر نقدی صادر گردید،  حضور مدیرکل محترم  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  به همراه معاونین  در مورخه29/7/97 در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت  و پاسخگویی به 43 تماس مردمی از طریق سامانه111 که طی آن دستور مساعدت در خصوص 29 مورد درخواست تسهیلات با موضوعات مختلف ، 7 مورد درخواست مسکن و زمین ، 4 مورد درخواست مصالح ساختمانی رایگان  و 3 مورد درخواست ارزیابی مجدد واحد مسکونی و طرح هادی روستایی صادر گردید، از ديگر اين عملكردها بيان شد.

 همچنين تعیین تکلیف 42326 مورد نامه مردمی ارائه شده در  دور اول سفر کاروان تدبیر و امید،  ارسال 26مورد گزارش روزانه به مركز ارتباطات مردمي نهاد رياست جمهوري،  تهیه و تنظیم گزارش نامه های سفر مورخه29/12/96ریاست محترم جمهوری به استان کرمانشاه،  آموزش12نفر از رابطین سامد دستگاه های اجرایی استان،  نظارت هفتگي بر كارتابل مديران دستگاههاي اجرايي و پیگیری و پاسخگویی به 6 مورد شکایت ثبت شده درپورتال وزارت كشور از ديگر اقدامات اين دفتر از سوي مديركل دفتر مديريت عملكرد بازرسي و امور حقوق استانداري اعلام شد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا