+ 0 -
ADA



دومین جلسه شورای آرد و نان شهرستان گیلان‌غرب


جلسه شورای آرد و نان شهرستان با هدف بررسی عملکرد نانوایی‌ها و با حضور فرماندار، بخشداران مرکزی و گواور و رئیس تعزیرات و نماینده اداره غله و اعضای کارگروه آرد و نان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

جلسه شورای آرد و نان شهرستان با هدف بررسی عملکرد نانوایی‌ها و با حضور فرماندار،  بخشداران مرکزی و گواور و رئیس تعزیرات و نماینده اداره غله و اعضای کارگروه آرد و نان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

فرماندار شهرستان گیلان‌غرب در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان با اشاره به مهم بودن مصوبات این شورا گفت: سهمیه آرد روستایی به میزان جمعیت در اختیار مردم قرار گرفته و آرد مورد نیازدر روستا و شهر با جدیت پیگیری و رصد شود.

 

محمدی گفت: عدالت در توزیع و پراکندگی نانوایی های سطح شهر باید در دستور کار قرار گیرد تا دسترسی مردم به نانوایی ها با توجه به تراکم جمعیت میسر باشد .

 

فرماندار گیلان‌غرب تاکید کرد: جلسات ماهانه تا زمان اجرای طرح باید بصورت منظم برگزار گردد و اگر خواسته باشیم رضایت مردم در این حوزه ارتقا پیدا کند .

 

در ادامه سایر اعضای جلسه به بیان بررسی مصوبات جلسه قبل و دستورکارهای جلسه پرداختند .از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه از  بازرسی های که  از واحدهای نانوایی شهرستان گیلان‌غرب صورت گرفته و ۱۶ پرونده تعزیراتی نیز برای متخلفان تشکیل شده است.

 

ساعت کاری نانوایی ها ، مدیریت تعطیلی نانوایی ها در روزهای جمعه ، مشخص نمودن تعطیلی نانوایی ها با نصب بنر ،سهمیه آرد روستاها و.. از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود .

روابط عمومی فرمانداری گیلان غرب:

📆  یکشنبه / ۲۸ خرداد ماه / ۱۴۰۲



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا