+ 0 -
ADA



جلسه مسئولیت اجتماعی بانک‌ها شهرستان گیلان‌غرب


اولین جلسه مسئولیت اجتماعی بانک‌ها به ریاست آقای محمدی فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه محترم شهرستان و رؤسای بانک‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

دومین جلسه مسئولیت اجتماعی بانک‌ها به ریاست آقای محمدی فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه محترم شهرستان و رؤسای بانک‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد. فرماندار ضمن تشکر از حضور رؤسای محترم بانک ها  در این جلسه ،گفتند تأمین مسایل رفاهی، معیشتی مردم  از جمله دغدغه‏‌هایی همه ما است مردمی که نیازمند هستند به سمت ما می آیند و باید در رفع مشکلات آنها اقدام کنیم ،

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نسب امام جمعه محترم شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت امام رضا علیه السلام از زحمات تلاش همه بانک‌ها سطح شهر گیلان‌غرب و سرمست در جهت خدمت رسانی به مردم قدر دانی نمودند و گفتند در تسهیلات خرد به مردم سختگیری نکنید و رعایت حال مردم کنید از خیرین یا کسانی که حسابشان فعال است بخواهید تا از امتیاز حساب آنها به افراد نیازمند تسهیلات داده شود  . در ادامه بیان نمودند برخی افراد نیازمندکه از  دورترین نقطه شهرستان برای ۵ میلیون تومان تسهیلات مراجعه می‌کنند به بانک‌ها و جواب رد می گیرند به دفتر ما مراجعه می‌کنند با توجه به اینکه کارما نیست ولی بخاطر نیازشان با مدیر عامل بعضی بانک‌ها جهت رفع نیاز آنها صحبت میکنیم تا کار مردم روی زمین نماند چون مردم همه ما مسئولان به چشم نظام می بینند. در ادامه در خصوص قانون جوانی و جمعیت گفتند وظیفه همگان است از  این قانون  حمایت کنیم چون شهرستان گیلان‌غرب از لحاظ رشد جمعیت آمار خوبی  ندارد لذا بانک‌ها باید درپرداخت تسهیلات مربوط به   این قانون را در اولویت قرار دهند چون برخی بانک ها در تسهیلات مورد اشاره کارشکنی می‌کنند. در ادامه گفتند با توجه به اینکه ۵۴۰۰ خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی در این شهرستان داریم  ۲۰۰نفر  نیازمند و لاعلاج در بین آنها وجود دارند  که لنگ تسهیلات هستند و احتیاج به کمک و مساعدت دارند لذا باید کمک کنید چون مردم ما را به چشم نظام می بینند و تا حد امکان باید مشکلات افراد نیازمند را بر برطرف کنیم.

در پایان جلسه اعضاء  نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند .



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا