+ 0 -
ADA



جلسه شورای زکات شهرستان گیلان‌غرب


همزمان با فصل برداشت محصول گندم و جو جلسه شورای زکات شهرستان گیلان‌غرب با حضور مهندس مهندس محمدی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب امام جمعه محترم شهرستان و سایر مسئولین در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

همزمان با فصل برداشت محصول گندم و جو  جلسه شورای زکات شهرستان گیلان‌غرب با حضور مهندس مهندس محمدی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب  امام جمعه محترم شهرستان و سایر مسئولین در دفتر امام جمعه برگزار شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب اظهار داشت: شورای زکات را باید جدی گرفت از فرماندار محترم تا بخشداران، تعاونی‌ها، دهیاری‌ها، کمیته امداد و هر کسی که دستی در کار دارد باید وارد میدان شوند و همکاری کنند تا بتوانیم به برکت ادای زکات برای  رفع محرومیت اهالی آن روستا و بصورت برنامه ریزی ( کارهای  عام المنفعة مسائل عمرانی روستا، خانواده نیازمند روستا] در همان روستا انجام گردد.

آقای محمدی  فرماندار گفتند  پرداخت فراگیر زکات نیازمند فرهنگ سازی، تبلیغ و اطلاع رسانی، استفاده از روش های نوین و متنوع، بهره مندی از فضای مجازی است، تصریح کرد: مشارکت دستگاه های گوناگون در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است. بخشدار و دستگاههای مربوطه پس از توجیه کشاورزان،نسبت به  تعیین سهم زکات  کشاورز اقدام کنند  تا کشاورز از سهم زکات محصول خود آگاه شود و کشاورزان به اختیار می توانند سهم زکات خود را جهت خدمات عمرانی و... روستای محل زندگی خود به مسئولان مربوطه پرداخت کنند   

گفتنی است، در ابتدای این نشست، رییس کمیته امداد شهرستان  و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و همچنین مدیر بهزیستی  شهرستان  نیز به ایراد سخن پرداختند



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا