نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

پیام تبریک

پیام تبریک فرماندار اسلام آباد غرب بمناسبت آغاز هفته معلم


حیدری فرماندار اسلام آباد غرب در پیامی فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.  (( مقام معظم رهبری مد ظله العالی))

 

♦️رشد و توسعه هر جامعه درگرو کارکردهای ارزشمند و تحول آفرین آموزش و پرورش است، کسب دانش و عمل به آن در کنار آراستن تحصیل با زیبایی های فضایل اخلاقی و رسیدن به تهذیب نفس با همت  و دانایی استادان و معلمان دانشمند ممکن میشود. در سایه دانش و خردورزی معلمان فاضل میتوان جامعه ای را ساخت که انسان های عدالت خواه و حقیقت جو از بستر آن‌ به ارمانها ، آرزوها و امیدهای خود نایل شوند و در ساحت آن به کسب خوبی ها و ارزشهای والای انسانی بپردارند.

♦️باید ایمان و یقین داشت که معلم اثرگذارترین و عامل محوری و موثر در توسعه ؛ تعالی و رسیدن جامعه به کمال سعادت است.

هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی معلم شهید مرتضی مطهری، فرصت مغتنمی است تا مراتب قدردانی و سپاس خود را تقدیم معلمانی کنیم که کاروان زندگی بشر، در مسیر حرکت جریان ساز آنان ، هرگز از قافله‌ سالاری و طلایه داری آنها احساس بی نیازی نکرده و همیشه به امر تعلیم و تربیت آنها بیش از پیش محتاج بوده است.

♦️اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرا رسیدن هفته معلم را محضر عالمانه همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین شهرستان اسلام آباد غرب  صمیمانه عرض تبریک گفته و توفیقات روزافزون این عزیزان را از خداوند سبحان خواستارم.

 

       جهانبخش حیدری

 

فرماندار اسلام آباد غرب



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب