نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



حضور معاون امور مجلس رییس جمهورو استاندار کرمانشاه در شهرستان اسلام آبادغرب


ویژه برنامه پاسداشت خانواده معظم شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد، تجلیل از اصحاب رسانه و آزادگان سرافراز با حضور معاون امور مجلس رئیس‌جمهور برگزار شد

ویژه برنامه پاسداشت خانواده معظم شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد، تجلیل از اصحاب رسانه و آزادگان سرافراز با حضور معاون امور مجلس رئیس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  ویژه برنامه پاسداشت؛ تکریم خانواده معظم شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد، تجلیل از اصحاب رسانه و تجلیل از آزادگان سرافراز با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور، دکتر امیری مقدم استاندار کرمانشاه و معاونین، مجتبی بخشی‌‌‌پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو، فرمانده سپاه و انتظامی، روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلام آبادغرب و دالاهو ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، شهردار، دیگر مسئولین اسلام آبادغرب و با حضور پرشور اصحاب رسانه و خانه مطبوعات استان کرمانشاه در تالار شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این آیین حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان و مجتبی بخشی‌‌‌پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو با برشماری ظرفیت های شهرستان به مسئولین و مدعوین خیرمقدم گفتند و درخصوص رفع بیکاری شهر شهیدان مرصاد مطالباتی از دولت داشتند.

 

دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه؛ رسالت خطیر حضرت زینب(س) از عصر عاشورا آغار شد، اظهار کرد: اولین خبرنگار پیام رسان و روایتگر واقعه کربلا حضرت زینب(س) است، خبرنگاران باید ایشان را اسوه والگوی خود قرار دهند.

 

وی عنوان کرد: امروز باز هم با دشمنان درجنگ ونبرد  هستیم اگر فرزندان برومند شما در سال 1367 در مبارزه با منافقین کوردل شهر واستان را نجات‌ دادند و تمامیت عرضی ایران راحفظ کردند و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی  فرمودند؛  که کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است.

 

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به جنایات فجیع منافقین در شهر اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: منافقین وقتی شهر را به تصرف درآوردن بیمارستان را به آتش کشیدند و مردم، بسیجیان و پاسداران و نیروهای جهاد سازندگی از شهر و مردم دفاع‌ و حمایت کردند.

 

دکتر امیری مقدم استاندار کرمانشاه در این مراسم با اشاره به خدمات دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی بهبود معیشت مردم و ایجاد اشتغال را از اولویت های دولت سیزدهم دانستند.



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب