نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

جلسه تنظيم بازار

برگزاري جلسه ستاد تنظيم بازار اسلام آباد غرب


فرماندار: مديران نظارت بر واحد هاي صنفي را تشديد و درمقابل متخلفين قاطعانه بايستند

 

در جلسه ستاد تنظيم بازار فرماندار اسلام آباد غرب با بيان اين مطلب افزود در اين شهرستان 7 هزار واحد صنفي فعال است و نيازمنديهاي شهروندان در اين واحدها عرضه مي شود.

 

كريمي گفت باتوجه به تعدد واحدهاي صنفي دستگاههاي نظارتي بايد با تشكيل اكيپ  نظارت را مستمر و با جديت دنبال كنند و در اين راستا لازم است بازرسين از همفكري و گزارشات مردمي براي نظارت بر بازار بهره مند شوند

 

فرماندار اسلام آباد غرب بيان داشت در شهر اسلام آباد غرب 140 واحد خبازي دولتي و 83 واحد آزاد پز فعاليت دارند و ماهانه  1000 تن آرد با قيمت دولتي در اختيار خبازيها قرار مي گيرد و عليرقم كاهش جمعيت شهر ،تعداد واحدهاي خبازي دولتي هيچگونه كاهشي نداشته است و براي تقويت و بالارفتن كيفيت نان در شهرستان تسهيلات لازم به خبازيها اعطا مي شود .

 

فرماندار اسلام آباد غرب گفت در راستاي كمك به كاميونداران تاكنون 211 جفت لاستيك يارانه اي به كاميونداران تحويل شده است و اين روند همچنان ادامه خواهد داشت .

 

كريمي در سخنان خود گفت براي تامين گوشت مورد نياز شهرستان با مكاتبات انجام شده با مركز استان در طي 3 ماه گذشته 27 تن گوشت در نقاط مختلف شهر با قيمت دولتي عرضه شده است و اين روند هم ادامه خواهد داشت .

 

فرماندار اسلام آباد غرب در پايان سخنان خود گفت نظارت بر بازار را مديران بصورت تمام وقت مورد توجه قرار دهند و بر اساس قوانين و مقررات صنفي  در مقابل هرگونه تخلف بايستند .

 



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب