نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

دهه فجر

آغاز برنامه های دهه فجر اسلام آباد غرب


در اولین روز برنامه های دهه فجر مسولین اسلام آباد غرب به دیدار امام جمعه رفتند

در اولین روز از  دهه مبارک فجر مسئولان شهرستان، فرماندهان نظامی ارتش، سپاه، انتظامی و بسیج، جامعه روحانیت، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گروه های جهادی،روسای دانشگاه ها، اصناف و نمایندگان آحاد و اقشار مختلف مردم اسلام آبادغرب با حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان دیدار و با آرمان های انقلاب، امام(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر، به دستاوردهای مهم انقلاب در شهرستان اشاره داشت و تاکید نمود مسئولین شهرستان خدمات دولت و نظام را به مردم معرفی نمایند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با تبریک چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: اکنون در چهل و سومین سالگرد انقلاب می توانیم ادعا کنیم که انقلاب اسلامی یک افتخار برای ملت ایران است چون روابط نابهنجار و گفتمان های فاسد طاغوت از بین رفت و فضیلت های انسانی جای آن را گرفت.

وی افزود: هدف انقلاب رسیدن به افق روشن ظهور حضرت بقیه الله می باشد که جزاولین بیانیه های امام خمینی آیه ای از قرآن بوده که طلیعه حرکت امام برای قیام خود و پیروزی انقلاب است.

امام جمعه اسلام آبادغرب بیان داشت: انقلاب اسلامی یک جرقه دفعه ای نبوده که بعد از آن دیگر مسئولیتی نداشته باشیم بلکه به تعبیرمقام معظم رهبر ی،انقلاب یک موجود زنده است که برای رشد و تعالی آن باید تلاش نمود و در برابر بدخواهان انقلاب از آن محافظت کرد.

حجت الاسلام زمانی موسوی تاکید نمود: رشد و پیشرفت جامعه اسلامی و امیدواری ها و امید آفرینی را باید به مردم  گفت تا به تعبیر قرآن کریم رشد و نمو آن مایه تقویت روحیه دوستان و نا امیدی دشمنان گردد.

وی بیان داشت: باید افق والای فکری امام خمینی(ره) آفرین گفت که رابطه طاغوتی ارباب رعیتی را به رابطه ولایی رهبر و رهرو تغییر داده  است.

امام جمعه شهرستان گفت: در طول رسیدن به اهداف انقلاب مشکلات،آسیب ها و آفت هایی دارد اما نباید دوز ایرادات و اشتباهات بالا برود که باید پالایش شود و عناصر نفوذی، لیبرال و بدخواه باید از انقلاب زدوده شوند.

وی خطاب به مسئولین عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبودها خدمت به مردم برای مسئولین یک نعمت است و مسئولیتی که پذیرفته شده باید به نحو احسن انجام شود و کاری که برای رضای خدا انجام شود خداوند اجر آن عمل دهها برابر می دهد.



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب