استانداری کرمانشاه
يكشنبه 8 اسفند 1395   04:48:02
English
|
صفحه اصلی
تماس با ما
نقشه سایت
منوی اصلی
دفتر منابع انسانی و تحول اداری
بازدیدها
تعداد بازديد اين صفحه: 145583
تعداد بازديد از سايت: 21040209
تعداد بازديد زيرپورتال: 229392
اين زيرپورتال امروز: 55
در امروز: 2766
اين صفحه امروز: 25
شرح وظایف و اهداف دفتر منابع انسانی و تحول اداری
اهداف و وظایف دفتر منابع انسانی و تحول اداری
-     مطالعه ، بررسی و شناخت نارسائی ها و مشکلات دستگاه های اجرایی استان در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و انعکاس آنها به مراجع ذیربط.
-         پی گیری و نظارت بر اجرای تشکیلات مصوب دستگاه های اجرایی استان به منظور انطباق تشکیلات با وضعیت نیروی انسانی .
-     بررسی وتائید تغییرات و اصلاحات تشکیلاتی دستگاه های اجرایی استان در سقف پستهای سازمانی مصوب ابلاغی و در چارچوب اختیارات تفویض شده .
-     اجرای طرح ها وبرنامه های مصوب و ابلاغی شورای عالی اداری و ریاست جمهوری مرتبط با وظایف و اعمال نظارت و هماهنگی لازم در این زمینه .
-     پی گیری و نظارت بر اجرای برنامه ها و طرح های تحول و اصلاحات اداری ، توسعه فن آوری اطلاعات در نظام اداری ، نوسازی اداری و مصوبات شورای عالی اداری در دستگاه های اجرایی استان و ارائه گزارش های لازم به مراجع ذیربط.
-     ارتباط مستمر با دفاتر تحت پوشش معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی وزارت کشور در چارچوب خط مشی های تعیین شده در راستای هماهنگی و وحدت رویه در انجام امور مربوطه .
-     انجام هماهنگی های لازم به منظور واگذاری فعالیت های مربوط به خدمات فرهنگی ، اجتماعی ، رفاهی و سایر امور خدماتی دستگاه اجرایی به بخش غیردولتی بر اساس روش های تعیین شده در قانون و مقررات ذیربط.
-         انجام وظایف دبیرخانه ای ستاد برنامه ریزی تحول اداری استان
-     مراقبت و نظارت بر نحوه اجرای روش های عمومی دستگاه های اجرایی استان و روشها و رویه های اختصاصی ابلاغ از سوی دستگاه های مرکز توسط دستگاه های اجرایی استان.
-     بررسی وضعیت نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان و صدور مجوزهای استخدامی بر اساس اختیارات تفویض شده با هماهنگی مراجع ذیربط.
-         اجرای آئین نامه امتحانات و مسابقات استخدامی بر اساس اختیارات تفویض شده .
-         نظارت بر اجرای دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی دستگاه های اجرایی استان.
-     نظارت بر حسن اجرای ضوابط و مقررات ارزشیابی کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی استان وسایر قوانین و مقررات استخدامی .
-         همکاری وهماهنگی در بررسی، اجرا وارزیابی دوره های آموزشی.
-     نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل های مربوط به برقراری حقوق و مزایا و فوق العاده ها وطرح های ارزیابی مدیران ، محققان و متخصصان و سایر طرح های امتیازی در دستگاه های اجرایی استان بر اساس اختیارات تفویض شده به آنها .
-         نظارت بر جمع آوری و تهیه اطلاعات مربوط به نظام اداری مورد نیاز و ارائه به مراجع ذیربط.
-     پیگیری و انجام امور مربوط به بهره وری دستگاه های اجرایی استان و مسائل وموضوعات مرتبط با سازمان ملی بهره وری ایران .
-         بررسی واظهار نظر در ارتباط با تغییرات سازمانی و سایر امور مربوطه در حوزه استانداری .
-         بررسی وپیشنهاد اعتبارات هزینه ای وتملک دارائی های استانداری.
-         انجام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان .
-         انجام طرح نظر سنجی مراجعان دستگاه های اجرایی استان .
-         نظارت بر مؤسسات آموزشی و آموزشگاه های رایانه ای غیردولتی و متولی آموزش کارکنان دولت .
-         پی گیری آئین نامه های پیشگیری از مفاسد اداری در استان .
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (ksguest)


Powered By Sigma ITID.